۹ آبان ۱۴۰۰، ۹:۵۴

رئیس شبکه بهداشت شهرستان زنجان:

زنجان جزو شهرهای برتر در زمینه واکسیناسیون است

زنجان جزو شهرهای برتر در زمینه واکسیناسیون است

زنجان-رئیس شبکه بهداشت شهرستان زنجان گفت: استان زنجان جزو شهرهای برتر در واکسیناسیون در کشور است و افرادی که دو دُز واکسن را دریافت کردند کارت هوشمند دریافت می کنند.

محمود حریری در گفتگو با خبرنگار مهر نسبت به رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان هشدار داد و گفت: از مردم استان درخواست می‌شود همچنان بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه زنجان استان شهر قرمز ندارد، اظهار کرد: بستری‌ها و مبتلایان به کرونا در استان طی آبان ماه کاهش محسوسی داشته است.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان زنجان گفت: ۵۱ مرکز تجمیعی به صورت خودروی و پیاده به مردم تزریق واکسن را انجام می‌دهند و شهروندان زنجانی به محض دریافت پیامک یا فراخوان برای تزریق واکسن در موعد مقرر اقدام به تزریق واکسن بکنند.

حریری تاکید کرد: تزریق واکسن به معنای رهایی از بیماری نیست و همچنان باید از دورهمی ها جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه استان زنجان جزو استان‌های برتر در واکسیناسیون در کشور است، گفت: بیش از ۹۲ درصد جمعیت بالای ۶۰ سال استان زنجان دو دُز واکسن را دریافت کردند و افرادی که دو دوز واکسن را دریافت کردند کارت هوشمند دریافت خواهند کرد.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان زنجان ابراز داشت: مردم برای ریشه کنی کرونا حتماً واکسن را تزریق کرده و در کنار آن بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند.

کد خبر 5339889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha